کد خبر: 102468 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 31 شهريور 1397 - 10:39
با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان؛
طلیعه ی مهر، همراه با نواختن زنگ شکوفه ها در برازجان +تصاویر اختصاصی

اتحاد خبر: جشن شکوفه ها در دبستان و پیش دبستانی نورالهدی با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، جمعی از مسئولین و اولیا دانش آموزان برگزار گردید. به گزارش «اتحاد خبر»؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، ضمن خوشآمدگویی و تبربک سال جدید گفت: خدا را شاکریم که بار دیگر در یک روز خوب شاهد آغاز سال تحصیلی ...

اتحاد خبر: جشن شکوفه ها در دبستان و پیش دبستانی نورالهدی با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، شهردار و رییس شورای شهر برازجان، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار دشتستان، بخشدار مرکزی دشتستان و جمعی از مسئولین و اولیا دانش آموزان برگزار گردید.


به گزارش «اتحاد خبر»؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، ضمن خوشآمدگویی و تبربک سال جدید گفت: خدا را شاکریم که بار دیگر در یک روز خوب شاهد آغاز سال تحصیلی هستیم.

 

سید حسن لواسانی فرد افزود: امروز سه هزار و 200 دانش آموز سال اولی با حضور اولیا گرامی، مدیران و مربیان و همه زحمتکشان حوزه ی آموزش و پرورش وارد مدارس می شوند. از خداوند منان سپاسگزاریم به سبب توفیقی که امسال نیز نصیب ما شده است.

وی خطاب به مدیران، معلمان و مربیان اظهار داشت: حتما پاسخگوی اولیا باشید، و نگرانی ها و کمبودهای آنها را درک کنید.

 

در پایان این آیین، زنگ شکوفه ها به دست مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نواخته شد و توسط مسئولین حاضر از کلاس ها بازدید صورت گرفت.



































































































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/102468