کد خبر: 102389 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 شهريور 1397 - 10:05
انتخابات هیئت‌مدیره ‌نظام مهندسی استان برگزار می‌شود

 اتحاد خبر: مدیر‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر از برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره ‌نظام مهندسی ساختمان ‌بوشهر در ۱۲ مهرماه خبرداد.فرزاد رستمی صبح امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه رعایت مقررات ملی ساختمان و ضوابط مقررات شهرسازی از اهداف فعالیت سازمان نظام مهندسی ساختمان است اظهار داشت: اکنون سازمان نظام مهندسی ساختمان...

 اتحاد خبر: مدیر‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر از برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره ‌نظام مهندسی ساختمان ‌بوشهر در ۱۲ مهرماه خبرداد.
انتخابات هیئت‌مدیره ‌نظام مهندسی استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش تسنیم، فرزاد رستمی صبح امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه رعایت مقررات ملی ساختمان و ضوابط مقررات شهرسازی از اهداف فعالیت سازمان نظام مهندسی ساختمان است اظهار داشت: اکنون سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر دارای 5 هزار و 600 عضو است.

 

وی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان در 7 رشته‌ فعالیت ‌کند تصریح کرد: سازمان نظام ساختمان استان بوشهر در رشته های هفت گانه عمران، معماری، برق، مکانیک، شهرسازی، نقشه برداری  و ترافیک  فعالیت می‌کند و عضو می‎پذیرد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان 12 مهرماه در استان بوشهر برگزار می‌شود بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره از انتخابات تقویت و توسعه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در معماری و شهرسازی و بالا بردن کیفیت خدمات مهندسی و نظارت بر حسن اجرای ساختمان‌ها است.

 

رستمی تاکید کرد: اعضا می‌توانند در انتخاب 9 نفر از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره برای یک دوره 3 ساله مشارکت کنند که تمامی تدابیر لازم برای مشارکت هر بیشتر اعضاء انجام شده است./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/102389