کد خبر: 102370 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 شهريور 1397 - 08:08
برخورد جدی با تخلف طرح های بزرگ شهر بوشهر ضروری است

اتحاد خبر: رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: شهرداری با تخلف های حوزه ساخت و ساز بویژه تخلف های پروژه های بزرگ و درشت مقیاس برخورد جدی داشته باشد.

اتحاد خبر: رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: شهرداری با تخلف های حوزه ساخت و ساز بویژه تخلف های پروژه های بزرگ و درشت مقیاس برخورد جدی داشته باشد.

به گزارش ایرنا، پویا دولابی روز دوشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: در بوشهر برخی از طرح های بزرگیکه کاربری عمومی دارند مملو از تخلف های زیاد است که با تماس مسئولان ارگان و اداره ای فرآیند رسیدگی به این تخلف ها به بهانه هایی همچون حمایت از سرمایه گذار و تبعات اجتماعی متوقف می شود.


وی بیان کرد: در این ارتباط انتظار داریم مالکان پروژه ها بدون دور زدن شورا و شهرداری و متوسل شدن به مراجع بالا دستی و حاکمیتی مشکلات پروژه های خود را حل کنند.


دولابی ادامه داد: یکی از ایرادهای موجود در شهرداری بوشهر این است که سرمایه گذارانی که برای ساخت و ساز مراجعه می کنند برآورد و عدد و رقم دقیق مبالغ پرداختی برای کار خود ندارند.


وی بیان کرد: در این ارتباط انتظار است سامانه ای طراحی شود که اگر کسی قصد سرمایه گذاری در زمینه ساخت و ساز دارد با ثبت درخواست خود در این سامانه کل عدد و رقم پرداختی به شهرداری برای وی مشخص و علاوه بر شفافیت در مراحل پرداخت بتواند براساس آن برای پروژه خود برنامه ریزی کند.


رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا اظهار داشت: برای رونق ساخت و ساز در شهر بوشهر اعمال مشوق های (تخفیف و تقسیط) بویژه در بافت فرسوده شهر ضروری است.


دولابی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: از سرپرست شهرداری بوشهر انتظار می رود کمیته ای برای تشخیص، بررسی و روشن شدن معضلات و مشکلات طرح تفصیلی موجود شهر بوشهر در شهرداری تشکیل و پیشنهادهای اصلاحی خود را برای حل مشکلات طرح به کمیسیون ماده پنج ارائه کند./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/102370