کد خبر: 102348 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 27 شهريور 1397 - 10:10
صعود نماینده برق نواحی دشتستان به قله ۵۱۳۷ متری آرارات ترکیه + تصاویر اختصاصی

اتحاد خبر:نماینده برق نواحی دشتستان به همراه گروه کوهنوردی صاعدان تبریز پرچم عزیز کشورمان را بر قله آرارات ترکیه به احتزاز در آوردند.این سفر در تاریخ ۹۷/۶/۱۹ آغاز و پس از خروج از مرز و رسیدن به شهر * ترکیه در روز ۹۷/۶/۱۹ شروع به کوه پیمایی کردند و پس از ایجاد کمپ در ارتفاع ۳۲۰۰ و ۴۲۰۰ در روز ۹۷/۶/۲۲ ساعت ۲ شب شروع به حرکت به سمت قله نمودند و...

اتحاد خبر:نماینده برق نواحی دشتستان به همراه گروه کوهنوردی صاعدان تبریز پرچم عزیز کشورمان را بر قله آرارات ترکیه به اهتزاز در آوردند.

این سفر در تاریخ ۹۷/۶/۱۹ آغاز و پس از خروج از مرز و رسیدن به شهر * ترکیه در روز ۹۷/۶/۱۹ شروع به کوه پیمایی کردند و پس از ایجاد کمپ در ارتفاع ۳۲۰۰ و ۴۲۰۰ در روز ۹۷/۶/۲۲ ساعت ۲ شب شروع به حرکت به سمت قله نمودند و از ارتفاع ۴۳۰۰ تا ارتفاع ۵۱۳۷ یخ نوردی کردند و سرانجام در ساعت ۶:۴۵ دقیقه صبح همان روز پرچم عزیز کشورمان را بر قله آرارات به احتزاز در آوردند.

در این سفر "سید وحید حسینی" نماینده برق نواحی دشتستان و "علی شایقی" به عنوان سرپرست گروه صاعدان تبریز و هیئت همراه حضور داشتند.

در پی این صعود افتخارآمیز سید وحید حسینی، نماینده برق نواحی دشتستان از پیشکسوتان گروه عقابهای برازجان تشکر کرد و اظهار داشت: از آقایان عبدالکریم دهدشتی، عبدالحسین ذاکری، نجف پارسایی، اسماعیل خویش دوست، عوض حقایق، حسین پورخزایی و حسین فروتن که در این صعود بزرگ ما را یاری نموده اند کمال تشکر را دارم و امیدوارم که گروه عقابها با یکدیگر به تمامی قلل مرتفع زندگی صعود نمایند.







































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/102348