کد خبر: 102298 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 شهريور 1397 - 16:10
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گناوه:
طرح آموزشی بسیج مهارت در شهرستان گناوه اجرا می شود

اتحاد خبر: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گناوه در نشست با فرمانده پایگاه بسیج حضرت مریم شهرستان از اجرای طرح آموزشی بسیج مهارت خبر داد و گفت: این طرح به منظور بهره مندی بسیجیان از آموزش های فنی و حرفه ای انجام می شود. 

 

اتحاد خبر: به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، حمیده سراجی با بیان اینکه فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای توسط اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان گامی موثر در راستای اشتغالزایی محسوب می شود،اظهار داشت: برای بهره مندی بیشتر افراد جامعه از آموزش ها و مهارت های فنی و حرفه ای طرح های گوناگونی اجرا می شود که یکی از این طرح های ارزنده «طرح آموزشی بسیج مهارت» است که ر سطح شهرستان گناوه با همکاری بسیج محلات و پایگاه های مقاومت اجرایی خواهد شد.




وی یکی از عوامل مهم در عدم ایجاد اشتغال جوانان نداشتن مهارت های فنی و حرفه ‌ای عنوان کرد و افزود: با اجرای «طرح آموزشی بسیج مهارت» بسیجیان شهرستان گناوه دوره های مختلف آموزشی و مهارتی را در جهت اشتغالزایی  و کارآفرینی فرا می گیرند.

سراجی اجرای طرح آموزشی بسیج مهارت را رایگان اعلام کرد و گفت: با انجام این کار بسیجیان می توانند رشته های مورد علاقه خود را بر اساس نیاز بازار کار  فرا گیرند و پس از دریافت گواهینامه مهارت شغلی را برای خود ایجاد و زمینه ساز درآمدزایی برای خود و خانواده شوند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گناوه عنوان کرد: شیوه زندگی جوانان امروزی با قبل متفاوت است و باید بر اساس نیاز های امروزی آنها را آموزش داده تا وارد بازار کار جدید اشتغال شوند.

وی خاطرنشان کرد: کادر رسمی و وظیفه سپاه وبسیج در صورت توانایی در ارائه آموزش و تدریس می توانند در اجرای این طرح با مجموعه آموزش فنی و حرفه ای همکاری داشته باشند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/102298