کد خبر: 102294 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 شهريور 1397 - 14:43
آیت الله صفایی بوشهری در همایش ارتقا سلامت اجتماعی و اداری:
قانون مداری، خدمتگزاری و مردم داری سه رکن مهم سلامت اداری و اجتماعی است

اتحاد خبر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر عامل نجات از سقوط در ابتذال و عامل صعود به اوج فضائل است، اظهار داشت: امر به معروف آراستگی به فضائل و نهی از منکر پیراستگی از رذائل است. آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: مفهوم امر به معروف و نهی از منکر در کنار هم یعنی هدایت و هدایت...

اتحاد خبر - ثریا شیری: همایش ارتقا سلامت اجتماعی و اداری با گرامیداشت یاد شهید گورکی صبح یکشنبه در مجتمع 9 دی بوشهر برگزار شد. 

به گزارش اتحاد جنوب، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این همایش با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر عامل نجات از سقوط در ابتذال و عامل صعود به اوج فضائل است، اظهار داشت: امر به معروف آراستگی به فضائل و نهی از منکر پیراستگی از رذائل است.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: مفهوم امر به معروف و نهی از منکر در کنار هم یعنی هدایت و هدایت بهترین هدیه ی یک انسان به فرد و جامعه ی مخاطب است.
صفایی بوشهری بیان داشت: قانون مداری، خدمتگزاری و مردم داری سه بُعد ارتقاء سطح مدیریت و سلامت اداری و اجتماعی هستند.
امام جمعه بوشهر با اشاره به اهمیت قانون مداری در سلامت اداری و خدمات اجتماعی، گفت: مدیر باید قانون خود را بشناسد و مسلط باشد که نه خیانت کند و نه عرصه ی خدمتش دچار مشکل شود.
وی با تاکید بر اینکه تمامی ساختار اداری یک نظام در جهت خدمت به آن ملت است، خاطرنشان کرد: نگاه راهبردی یک مدیر و یک مجموعه باید نگاه راهبردی خدمتگزاری باشد.
صفایی بوشهری افزود: تکریم مردم واجب و خدمت قانونی به آن ها وظیفه است.
وی ادامه داد: مردم داری تلاش صحیح در جهت حل مسأله است.


شعار هفته ی احیای امر به معروف و نهی از منکر "نهادینه سازی همه جانبه ی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است"
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز اظهار داشت: شعار هفته ی احیای امر به معروف و نهی از منکر، نهادینه سازی همه جانبه ی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است.
سردار علی رزمجو افزود: به مناسبت این هفته بیش از 60 برنامه تهیه و تدوین شده است که بعضی از آن ها اجرا شده است.
رزمجو با تاکید بر اینکه در دو منبع اصلی اسلام یعنی کتاب و سنت، سفارش های زیادی پیرامون امر به معروف و نهی از منکر شده است گفت: در قرآن کریم 13 آیه به صراحت به امر و نهی اشاره کرده است.
وی ادامه داد: در کتاب های اخلاق و عرفان عملی نیز به امر به معروف و نهی از منکر توجه خاصی شده است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/102294