کد خبر: 102144 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 شهريور 1397 - 08:19
استاندار بوشهر:
شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان با آموزش و پرورش همکاری کنند

اتحاد خبر: استاندار بوشهر خواستار همراهی همه دستگاه‌ها با آموزش و پرورش شد و گفت: شهرداری‌های و دهیاری‌های استان بوشهر با آموزش و پرورش همکاری کنند.عبدالکریم گراوند در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: در صورتی که مصوبات این نشست‌ها پیگیری نشود، نشست‌های ما تنها چند برگ کاغذ در پی داشته است....

اتحاد خبر: استاندار بوشهر خواستار همراهی همه دستگاه‌ها با آموزش و پرورش شد و گفت: شهرداری‌های و دهیاری‌های استان بوشهر با آموزش و پرورش همکاری کنند.

شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر با آموزش و پرورش همکاری کنند

به گزارش مهر، عبدالکریم گراوند عصر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: در صورتی که مصوبات این نشست‌ها پیگیری نشود، نشست‌های ما تنها چند برگ کاغذ در پی داشته است.

 

وی بر لزوم کمک شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به آموزش و پرورش تاکید کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش با وجود امکانات محدودی که بر عهده دارد، رسالت سنگینی بر عهده دارد و نیاز است که همه به کمک این دستگاه بشتابند.

 

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش وظیفه سنگین و مهم تربیت آینده‌سازان کشور را بر عهده دارد و به همین دلیل باید به خوبی حمایت شود تا این مسئولیت خطیر را به خوبی انجام دهد.

 

وی با بیان اینکه بازگشایی مناسب مدارس نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها و خیرین است، افزود: در زمینه روستامرکزی هم باید از طریق شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها اقدامات لازم انجام شود.

 

گراوند بیان کرد: دانشگاه خلیج فارس نیز همکاری لازم را در زمینه احداث آموزشگاه داشته باشد و کمک شود تا این مهم به نتیجه لازم برسد تا شاهد تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان باشیم.

 

وی تاکید کرد: راه‌اندازی و فعالیت دبیرستان دانشگاه خلیج فارس می‌تواند زمینه حضور ۳۰۰ دانش‌آموز را فراهم ساخته و دانش‌آموزان در یک محیط علمی با کیفیت به تحصیل بپردازند که باری را از دوش آموزش و پرورش برمی‌دارد.

 

استاندار بوشهر تصریح کرد: به منظور احداث آموزشگاه دانشگاه خلیج فارس دستور پرداخت دو میلیارد تومان را داده‌ایم و باید در تخصیص این اعتبار تسریع شود تا در سریع‌ترین زمان شاهد تکمیل آن باشیم./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/102144