کد خبر: 102140 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 شهريور 1397 - 07:57
معاون رئیس جمهور:
سامان‌دهی وضع اقتصادی وکاهش آثار تحریم‌ها مهمترین برنامه دولت است

اتحاد خبر: معاون پارلمانی رئیس جمهوری با اشاره به اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: یسامان‌دهی وضع اقتصادی کشور و کاهش آسیب‌های ناشی از تحریم‌ها از مهمترین برنامه‌های دولت است. حسینعلی امیری در آغاز سفر به استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور در نقاط مختلف کشور و دیدار و گفت‌وگوی مسئولان...

اتحاد خبر: معاون پارلمانی رئیس جمهوری با اشاره به اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: یسامان‌دهی وضع اقتصادی کشور و کاهش آسیب‌های ناشی از تحریم‌ها از مهمترین برنامه‌های دولت است.

سامان‌دهی وضع اقتصادی وکاهش آثار تحریم‌ها مهمترین برنامه دولت است

به گزارش مهر، حسینعلی امیری چهارشنبه‌شب در آغاز سفر به استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور در نقاط مختلف کشور و دیدار و گفت‌وگوی مسئولان با مردم از تاکیدات رئیس جمهور است.

 

وی با اشاره به اینکه در این سفرها علاوه بر دیدار با مردم و مسئولان نسبت به افتتاح طرح‌ها و پروژه‌ها نیز اقدام می‌شود، اضافه کرد: در سفر به بوشهر علاوه بر افتتاح پروژه‌ها، بازدید از بافت قدیم و موزه رئیسعلی دلواری و حضور در شورای اداری را در دستور کار داریم.

 

معاون رئیس جمهور از افتتاح سد تنگ‌ارم در دشتستان خبر داد و بیان کرد: اورژانس هوایی بوشهر نیز افتتاح می‌شود که نقش مهمی در ایجاد تسهیلات لازم برای آسیب دیدگان حوادث و سوانح و امدادرسانی سریع به این افراد خواهد داشت.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت بالای اتحاد و همدلی بین مسئولان اشاره کرد و ادامه داد: در این شرایط خاص اتحاد، انسجام و همدلی بین سه قوه به ویژه بین مجلس و دولت ضروری است.

 

امیری با تاکید بر ضرورت اتحاد، انسجام، همراهی و وحدت ملی به ویژه بین نهادهای سیاسی، قوای سه‌گانه و نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: کشور در شرایط بحرانی نیست ولی شرایط کنونی خاص است و وارد جنگ اقتصادی با آمریکا و رژیم صهیونیستی و یکی دو تا از کشورهای منطقه شده‌ایم.

 

وی با بیان اینکه اتحاد و انسجام راه عبور از این مشکلات است، افزود: هر جایی که اتحاد را شاهد بوده‌ایم امور به خوبی مدیریت شده است و در جاهایی که انشقاق وجود داشته شاهد افزایش مشکلات بوده‌ایم.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای ارتقای تعامل بین مجلس و دولت گفت: افزایش این تعامل و همراهی زمینه رفع مشکلات را فراهم خواهد ساخت.

 

وی مهمترین برنامه دولت را سامان‌دهی وضع اقتصادی و کاهش آسیب‌های ناشی از تحریم‌ها عنوان کرد و افزود: سامان دادن به وضعیت اقتصادی کشور از مهمترین موضوعات نشست‌ها و برنامه‌های دولت است.

 

امیری با اشاره به برگزاری منظم و مستمر نشست‌های اقتصادی مقاومتی در سطح کلان و ابلاغ دستورات به استان‌ها، اضافه کرد: امیدواریم با همکاری و همراهی دولت و مجلس شرایط اقتصادی کشور بهبود یابد./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/102140