کد خبر: 102120 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 شهريور 1397 - 16:02
در دیدار شهردار برازجان با رییس انجمن سینمای جوان برازجان:
محمدی: عملیات احداث گالری هنرمندان از سر گرفته خواهد شد /اقدسی: برگزاری هفته فیلم و عکس انجمن در سال جاری+تصاویر

اتحاد خبر: صبح چهارشنبه 21 شهریور ماه شهردار برازجان به مناسبت روز ملی سینما با رییس انجمن سینمای جوان برازجان دیدار کرد. به گزارش اتحاد خبر، شهردار برازجان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری محرم و پاسداشت روز سینما گفت: برنامه های فرهنگی ما بسیار گسترده است و در این راستا به فرهنگ و هنر نیز توجه ویژه ای داشته ایم...

اتحاد خبر-زهره عرب: صبح چهارشنبه 21 شهریور ماه شهردار برازجان به مناسبت روز ملی سینما با رییس انجمن سینمای جوان برازجان دیدار کرد.



به گزارش اتحاد خبر، شهردار برازجان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری محرم و پاسداشت روز سینما گفت: برنامه های فرهنگی ما بسیار گسترده است و در این راستا به فرهنگ و هنر نیز توجه ویژه ای داشته ایم.

محمدحسن محمدی عنوان کرد: پروژه ی گالری برازجان در سال گذشته کلید خورد که به دلیل پاره ای از مشکلات اقتصادی ادامه نیافت، در سال جاری عملیات احداث این گالری واقع در روبروی بیمارستان مهر برازجان از سر گرفته خواهد شد.

شهردار برازجان: از هر کاری که برای شهر منفعت داشته باشد مضایقه نخواهیم کرد

وی با اشاره به اینکه ما متولی فرهنگ هستیم، ادامه داد: ایجاد گالری فصلی با نورپردازی و معماری ویژه در فضای روبرویی انجمن می تواند یک کار متفاوت باشد. در هر حال ما کنار شما هستیم و این توقع را داریم که انجمن نیز در کنار ما باشد.

 



شهردار برازجان از آغاز عملیات زیرسازی تالار شهر با ظرفیتی بالغ بر 700 نفر خبر داد، و افزود: این سالن می تواند جوابگوی نیاز شهری به وسعت برازجان باشد.

محمدی ضمن اشاره به برخی از مشکلات شهری تاکید کرد: اهداف و برنامه های ما در یک جهت است و هر دو در مسیر اعتلای فرهنگ گام برمی داریم. شهرداری برازجان افتخار این را دارد که برای تمام پروژه های اجرایی خود پیوست فرهنگی در نظر گرفته است. 

محمدحسن محمدی خاطرنشان کرد: ما می توانیم یک توافقنامه برای همکاری فی مابین و حمایت از فعالیت های مجموعه سینما جوان داشته باشیم. ما در مجموعه ی شهرداری و شورای شهر از هر کاری که برای شهر منفعت داشته باشد مضایقه نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای اعتلای فرهنگ و هنر، بهبود و توسعه فضای سبز و منظر شهری و همچنین بهبود وضعیت عمرانی شهر برازجان به کار خواهم گرفت.


رییس انجمن سینمای جوان برازجان ابراز داشت: سینما حدود سه الی چهار سال است که راه اندازی گردیده و فیلم های روز سینما را پخش می کند که با استقبال نسبتا خوبی از طرف مردم روبرو شده است.

عبدالصاحب اقدسی ادامه داد: انجمن از نظر فضا خیلی خوب است و ما با امکانات کم شروع کرده ایم. کما اینکه در گذشته مشکلات فراوانی وجود داشته است.

رییس انجمن سینمای جوان برازجان: احداث کافه هنر و گالری در مجموعه سینما جوان

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در برازجان گالری نداریم، گفت: اگر ما در همین مجموعه سینما جوان گالری داشته باشیم، برای پخش فیلم و برگزاری کارگاه های نقد و تحلیل فیلم و عکس و همچنین نمایشگاه های انجمن دچار مشکل نخواهیم شد، در حال حاضر برای برگزاری کارگاه ها مجبوریم برخی از سانس های سینما را لغو کنیم که این یک آسیب و خسارت به ما و سینمادوستان شهر برازجان می باشد.

اقدسی ضمن شرح برخی از مشکلات انجمن تاکید کرد: در برنامه داریم که یک کافه هنر در مجموعه احداث کنیم که در صورت راه اندازی آن می تواند یک ظرفیت بسیار خوب و کاربردی باشد.

رییس انجمن سینمای جوان برازجان از برگزاری هفته فیلم و عکس در سال جاری خبر داد و گفت: می توانیم قسمتی از این برنامه و نمایشگاه عکس را به بحث حقوق شهروندی اختصاص بدهیم.


رییس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان: مردم ما مستحق بهترین ها هستند

 
رییس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان ضمن گرامیداشت روز ملی سینما اظهار داشت: در بحث سینما و فرهنگسازی قطعا پتانسیل های زیادی وجود دارد.

 


محمدرضا کوهکن، ضمن ارائه راهکارهایی جهت انجام تبلیغات گفت: ادارات، نهادها، و همچنین کانون های تبلیغاتی موجود در سطح شهر می توانند در امر اطلاع رسانی و حمایت از این انجمن نوپا بسیار راهگشا باشند.

وی ضمن بیان اینکه مردم ما مستحق بهترین ها هستند، افزود: برگزاری کارگاه های عمومی عکاسی با موبایل برای استفاده مردم می تواند به توانمندسازی آنان کمک نماید.

کوهکن با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت هنرمندان بومی اذعان داشت: همچنین دعوت از فیلمسازان کشوری، میزبانی جشنواره های ملی عکس و فیلم، و ترویج فرهنگ و حقوق شهروندی با استفاده از امکانات ساخت فیلم کوتاه و تصاویر -با موضوع آموزش فرهنگ و حقوق شهروندی در مسائلی چون نحوه تفکیک زباله از مبدا و یا استفاده از تفرجگاه ها- از جمله اقداماتی است که می تواند به طور مشترک در همکاری با شهرداری انجام شود.

 





























لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/102120