کد خبر: 102108 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 شهريور 1397 - 10:44
۲۴ میلیارد ریال در حوزه‌های فرهنگی و گردشگری تنگستان سرمایه‌گذاری شد

اتحاد خبر: دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تنگستان با اشاره به توسعه زیرساخت‌های عمران شهری و روستایی گفت: در ۵ سال گذشته ۲۴.۹ میلیارد ریال در حوزه‌های فرهنگی و گردشگری تنگستان سرمایه‌گذاری شده است.

اتحاد خبر: دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تنگستان با اشاره به توسعه زیرساخت‌های عمران شهری و روستایی گفت: در ۵ سال گذشته ۲۴.۹ میلیارد ریال در حوزه‌های فرهنگی و گردشگری تنگستان سرمایه‌گذاری شده است.
بوشهر| 24 میلیارد ریال در حوزه‌های فرهنگی و گردشگری تنگستان سرمایه‌گذاری شد

به گزارش تسنیم، پرویز شعبانی صبح امروز درآئین رونمایی ازکتاب سرزمین من درقلعه تاریخی کلات شهر اهرم تنگستان با بیان اینکه بیش از 70 درصد جمعیت تنگستان در روستاها سکونت دارند اظهار داشت:توسعه زیرساخت‌های روستایی در اولویت برنامه‌های تنگستان قرار دارد.

 

وی، ظرفیت اقتصادی، اشتغال‌زایی و خدماتی شهرستان تنگستان را برشمرد و  گفت: شهرها و روستاهای تنگستان از ظرفیت بالای اقتصادی در زمینه کشاورزی، تجارت دریایی، آبزی‌پروری، صید و صیادی و گردشگری برخوردار است.

 

دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تنگستان با اشاره به اینکه مطالعه یکی ازنیازهای دنیای امروزی است خاطر نشان کرد: مطالعه یکی از مهارت‌های اساسی دنیای امروز برای داشتن جامعه‌ای پیشرفته  و توسعه یافته است.

 

شعبانی بابیان اینکه مطالعه سبب بالارفتن سطح خلافیت بشری می‌شود تصریح کرد: مطالعه زمینه پیشرفت بشر در عرصه‌های مختلف از جمله فناوری، توسعه اقتصادی و اجتماعی می‌شود لذا ایجاب می‌کند نویسندگان با توجه به موقعیت حساس کشور در راستاى تقویت و توسعه اقتصادى قلم بزنند.

 

وی با اشاره  به اینکه داشتن مطالعه سبب سلامتی جسمی روحی انسان است بیان کرد:کتاب منبع  با ارزشی از اطلاعات است که سبب می‌شود مطالعه آن تاثیرات مثبتی برمغز انسان گذاشته و از آلزایمر جلوگیری کند.

 

شعبانی،  آمارمطالعه در ایران را از 2 تا 79 دقیقه  متغیر دانست و گفت: سرانه مطالعه براساس آمار ارائه  شده 13 دقیقه است .

 

دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تنگستان تاریخ و تمدن غنی  تنگستان را مورد اشساره قرار دادو افزود: این شهرستان همواره  از مشاهیر  و متفکران  بزرگی چون آیت الله علم الهدی اهرمی کاتب قرآن رمزدار ، آیت‌الله معتمد اهرمی و نویسندگانی  و شاعرانی  برجسته برخوردار است.

 

وی با اشاره به  احداث چندین پروژه  خانه عالم ، کتابخانه عمومی درسطح روستاها ، دو مجمتع فرهنگی و هنری  اهرم و دلوار و پلاتوی شهر اهرم و موزه شهید رئیسعلی دلوارى عنوان کرد:توسعه زیرساخت‌های عمران شهری و روستایی مورد توجه است به‌گونه‌ای که در 5 سال گذشته 24.9 میلیارد ریال در حوزه‌های فرهنگی و گردشگری تنگستان سرمایه‌گذاری شده است./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/102108