کد خبر: 102095 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 شهريور 1397 - 09:34
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر؛
۲۲ گواهی پروانه تحقیق و توسعه در بخش صنعت استان صادر شد

اتحاد خبر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از صدور ۲۲ گواهی، پروانه تحقیق و توسعه در بخش صنعت استان خبر داد و گفت: این اقدام در ارتقا دانش فنی واحدهای تولیدی موثر است. سید حسین حسینی محمدی صبح امروز در نشست با فعالان بخش تولیدی با تاکید بر حمایت از این حوزه اظهار داشت: حمایت از بخش صنعت و تولید در اولویت برنامه‌ها...

اتحاد خبر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از صدور ۲۲ گواهی، پروانه تحقیق و توسعه در بخش صنعت استان خبر داد و گفت: این اقدام در ارتقا دانش فنی واحدهای تولیدی موثر است.
22 گواهی-پروانه تحقیق و توسعه در بخش صنعت استان بوشهر صادر شد

به گزارش تسنیم، سید حسین حسینی محمدی صبح امروز در نشست با فعالان بخش تولیدی با تاکید بر حمایت از این حوزه اظهار داشت: حمایت از بخش صنعت و تولید در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و رفع مشکلات و  تحقق مطالبات آنان مورد توجه است.

 

وی با بیان اینکه 22 گواهی، پروانه تحقیق و توسعه در استان بوشهر صادرشده است، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 22 واحد تولیدی در زمینه‌های مختلف صنعتی دارای گواهی و پروانه تحقیق و توسعه هستند که پیش بینی می‌شود به‌منظور افزایش بهره‌وری از طریق سنجش و ارتقاء عوامل متعدد تعداد بیشتری از واحدهای صنعتی موفق به دریافت پروانه تحقیق و توسعه شوند.

 

حسینی محمدی گفت: شرکت مراورید پنبه ریز مستقر در ناحیه صنعتی خوشاب دشتستان با تولید بیش از 4600 تن انواع  پوشاک بچه و نوار بهداشتی یکی از تولید کننده مطرح هم استانی و دارای برند ملی است که به سبب داشتن دانش فنی کافی و امکانات آزمایشگاهی مجهز موفق به دریافت پروانه تحقیق و توسعه ازسوی وزارت صنعت، معدن و تجارت شده است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به قابلیت و توانایی‌های استان در زمینه تولیدات مختلف عنوان کرد: امروزه یکی از ابزارهای رویکرد دانش بنیان ایجاد واحد  تحقیق و توسعه بوده  که در هر واحد تولیدی می‌تواند اثرگذاری بسیاری در رشد و شکوفایی بیشترآن مجموعه داشته باشد.

 

وی از دیگراهداف واحدهای تولیدی برای ایجاد تحقیق و توسعه را جذب، بومی سازی و نوآوری و توسعه فناوری ذکر و تاکید کرد: بهینه سازی فرآیندهای موجود با تاکید بر رسوخ فناوری‌های پیشرفته و همچنین افزایش کیفیت محصولات جدید ، افزایش سهم مواد و منابع داخلی در تولید و کاهش قیمت تمام شده می‌تواند کمک بسیارمطلوبی در بازاریابی و توسعه بازار محصولات تولیدی در برداشته باشد./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/102095