کد خبر: 101034 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 مرداد 1397 - 17:50
تقدیر شهردار برازجان از سفیر اهدای عضو و کتاب خوانی+تصاویر

اتحاد خبر: از اسماعیل مسیح‌گل به عنوان سفیر اهدای عضو که با حرکتی نمادین و در راستای ترویج فرهنگ اهدای عضو، مسیر برازجان تا تهران را به صورت پیاده طی حدود 33 روز پیموده بود تقدیر به عمل آمد. در ابتدا مهندس محمدی شهردار برازجان شهادت امام محمد باقر (ع) را تسلیت گفت و افزود: حرکت ارزشمند مسیح‌گل از جوانان عزیز برازجانی که با هدف ...

اتحاد خبر:از اسماعیل مسیح‌گل به عنوان سفیر اهدای عضو که با حرکتی نمادین و در راستای ترویج فرهنگ اهدای عضو، مسیر برازجان تا تهران را به صورت پیاده طی حدود 33 روز پیموده بود تقدیر بعمل آمد.



به گزارش روابط عمومی شهرداری برازجان ،درابتدا مهندس محمدی شهرداربرازجان  شهادت امام محمد باقر (ع) راتسلیت گفت وافزود:حرکت ارزشمند مسیح‌گل ازجوانان عزیز برازجانی که باهدف اشاعه فرهنگ اهدای عضو و ارتقاء سطح دانش وآگاهی هموطنان عزیز درخصوص مرگ مغزی بود قابل تحسین وتقدیر هست.
وی درادامه عنوان نمود:ازبدو شروع پیاده روی آقای مسیح گل تا تهران کم وبیش با وی تماس داشتم ودرجریان کارقرار می گرفتم.به گفته خودآقای مسیح گل علی‌رغم مشکلات و سختی‌هایی که در پیمودن این مسیر وجود داشت، استقبال هموطنان و دیدن نتیجه این حرکت فرهنگی در اصلاح  افکار عمومی،  انگیزه بیشتری برای ادامه این سفر پیدا می‌کرد.»
مهندس محمدی  ضمن قدردانی از وی افزود :مطمعنا موضوع اهدای عضو، کتابخوانی وخیلی ازموضوعات دیگرجامعه نیازبه اطلاع رسانی وفرهنگ سازی دارد که همت متولیان امروهمچنین مشارکت شهروندان عزیز را می طلبد.



درادامه اسماعیل مسیح گل گفت:لازم می دانم ازمهندس محمدی شهردار فرهنگی وفرهنگ دوست شهرمان صمیمانه تقدیر وتشکر کنم که مرتبا با من درارتباط بود و همین حرکت فرهنگی انگیزه من را درپیمودن ادامه راه که بسیار دشوار بود چند برابر می کرد.
وی ادامه داد: متاسفانه  بسیاری از هموطنان عزیز که با من هم کلام می شدند، اطلاع کافی و صحیحی از مرگ مغزی نداشتند، اما زمانی‌که توضیحات لازم را در این خصوص ارائه می کردم و به تفاوت مرگ مغزی با کما پی می‌برند، تمایل خود را برای دریافت کارت اهدای عضو نشان می‌دادند.
مسیح گل در پایان ضمن تشکر از همکاری و حمایت مسئولان بویژه شهرداری وشورای اسلامی شهربرازجان نسبت به این کار فرهنگی تشکر کرد.
درپایان شهردار برازجان با اهدا لوح تقدیر، شاخه گل وکارت هدیه از مسیح گل سفیر اهدای عضو تقدیر وتشکر نمود.

گفتنی است دراین جلسه ی که ظهر امروز 29 مردادماه درشهرداری برگزار گردید،حاج محراب بنافی رئیس کمیسیون فرهنگی، سیده خدیجه حسینی رئیس کمیسیون بانوان وامورجوانان شورای اسلامی شهر و مهندس صفدری معاون اداری ومالی، کوهکن رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، ضیایی مشاور و مدیر روابط‌عمومی شهرداری برازجان حضور داشتند.

 















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/101034