کد خبر: 100984 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 مرداد 1397 - 07:31
در هفته دولت؛
۱۱ پروژه ورزش و جوانان استان به بهره‌برداری می‌رسد

اتحاد خبر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در هفته دولت سال جاری ۱۱ پروژه در حوزه ورزش و جوانان با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید. احمد بهروزیان‌فر با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در هفته دولت سال جاری ۱۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید...

اتحاد خبر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در هفته دولت سال جاری ۱۱ پروژه در حوزه ورزش و جوانان با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

۱۱ پروژه ورزش و جوانان استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش مهر؛ احمد بهروزیان‌فر با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در هفته دولت سال جاری ۱۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی افزود: از جمله پروژه‌های هفته دولت می‌توان به افتتاح خانه جوان در شهرهای انارستان، عسلویه و جم، سالن ورزشی در بندر رستمی، درودگاه، عالی حسینی و برازجان، روشنایی سه ورزشگاه دویره، کاکی و دیلم و زمین چمن مصنوعی شیرنو اشاره کرد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: مجموع پروژه های هفته دولت در شهرستان های دیلم، بوشهر، دشتستان، دشتی،کنگان، عسلویه و جم است.

 

بهروزیان فر بیان کرد: تلاش شده توسعه ورزشی بصورت متوازن در شهرستان های مختلف استان انجام شود./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/100984