کد خبر: 100874 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 مرداد 1397 - 08:04
تفاهم نامه بهبود فضای کسب وکارهای نوپا در بوشهر امضا شد

اتحاد خبر: تفاهم نامه بهبود فضای کسب و کارهای نوپا و رونق زیست بوم کارآفرینی روزجمعه در آیینی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بوشهر به امضا رسید.

اتحاد خبر: تفاهم نامه بهبود فضای کسب و کارهای نوپا و رونق زیست بوم کارآفرینی روزجمعه در آیینی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بوشهر به امضا رسید.

به گزارش ایرنا، دستیار وزیر ارتباطات و فناری اطلاعات درامور جوانان در این آیین گفت: این تفاهم نامه سه جانبه بین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر و گروه گسترش نوآوری دیموند امضا شده است.


سجاد بنابی افزود: امضای این تفاهم نامه در اجرای اقتصاد مقاومتی و برای ارتقای تعامل دانشگاه ها، کارآفرینان، دانشجویان و دانش آموختگان با بخش صنعت صورت گرفته است.


وی ادامه داد: اجرای سیاست های حمایتی و اشتغالزایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه توسعه زیست بوم کارآفرینی و ایجاد فرصت های شغلی برای جامعه هدف از طریق تشکیل شرکت های نوپا و توسعه دهنده کارآفرینی با گروه دیموند از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.


بنابی بیان کرد: امیدواریم با اجرای تفاهم نامه شاهد تحولی شگرف در زمینه سازی برای رونق فعالیت و شکل گیری شرکت های دانش بنیان در استان بوشهر باشیم.


وی افزود: با توجه به نیاز استان بوشهر به شتاب دهنده، مذاکره با شرکت گسترش نوآور دیموند انجام و زمینه حضور آنها در بوشهر فراهم شده است.
شتاب دهنده در واقع به یک شرکت حامی و سرمایه گذار گفته می شود که برای حمایت ویژه از کسب و کارهای نو (استارتاپ ها) ایجاد می شود تا آنها را به سمت موفقیت سوق دهد./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/100874