کد خبر: 100837 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 مرداد 1397 - 10:11
فرماندار عسلویه: حذف فلرها و کاهش آلایندگی مطالبه اصلی اهالی عسلویه است

اتحاد خبر:فرماندار شهرستان عسلویه گفت: حذف فلرها و کاهش آلایندگی مطالبه اصلی اهالی عسلویه است.

اتحاد خبر:فرماندار شهرستان عسلویه گفت: حذف فلرها و کاهش آلایندگی مطالبه اصلی اهالی عسلویه است.

به گزارش مهر، عبدالنبی یوسفی صبح پنجشنبه در نشست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با نخبگان و فعالان اجتماعی شهرستان عسلویه اظهار داشت: این شهرستان میزبان صنایع عظیم پارس جنوبی است و به عنوان قطب اقتصادی و انرژی کشور شناخته می‌شود.

حذف فلرها و کاهش آلایندگی مطالبه اصلی اهالی عسلویه است

وی با اشاره به مشارکت بالای مردم شهرستان عسلویه در انتخابات، خاطرنشان کرد: مردم در این شهرستان حمایت ویژه‌ای از دولت دارند و تاکنون در عرصه‌های مختلفی حضور گسترده و پرشور داشته‌اند.

فرماندار شهرستان عسلویه خواستار تلاش ویژه برای رفع مشکلات شهرستان عسلویه شد و ادامه داد: حضور صنعت در این شهرستان باعث بروز مشکلاتی نیز برای مردم شده است که باید برای رفع این مشکلات تلاش شود.

وی کاهش آلایندگی‌ها را به عنوان یکی از مهمترین خواسته‌های مردم در عسلویه عنوان کرد و افزود: مهمترین مطالبات مردم از بین رفتن فلرها است که امیدواریم این موضوع در دولت مطرح شود و برای رفع آن تلاش شود.

یوسفی با تقدیر از حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان عسلویه بیان کرد: تقویت وضعیت ارتباطات و پوشش تلفن همراه در مسیرهای بین‌راهی از موضوعات مهم و مورد انتظار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وحدت و اتحاد شیعه و سنی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: امنیت مطلوبی در شهرستان عسلویه شاهد هستیم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/100837