کد خبر: 100833 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 مرداد 1397 - 09:37
شهردار خارگ:
آماده اجرای انبار آذوقه جزیره خارگ هستیم

اتحاد خبر:شهردار خارگ گفت: مجموعه مدیریت شهری جزیزه خارگ آمادگی کاملی برای اجرای انبار آذوقه جزیره خارگ دارد.به گزارش اتحاد خبر، عبدالحمید صفایی عصر چهارشنبه در جلسه هم اندیشی با مدیران ارشد استان و نماینده مردم شریف استان بوشهر اظهار کرد: توسعه عمران شهری در خارگ را به صورت ویژه در دستور کار داریم و طرح‌های مهمی در ...

اتحاد خبر:شهردار خارگ گفت: مجموعه مدیریت شهری جزیزه خارگ آمادگی کاملی برای اجرای انبار آذوقه جزیره خارگ دارد.

 

آماده اجرای انبار آذوقه جزیره خارگ هستیم

 

به گزارش اتحاد خبر، عبدالحمید صفایی عصر چهارشنبه در جلسه هم اندیشی با مدیران ارشد استان و نماینده مردم شریف استان بوشهر اظهار کرد: توسعه عمران شهری در خارگ را به صورت ویژه در دستور کار داریم و طرح‌های مهمی در این راستا اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری جزیزه خارگ آمادگی کاملی برای اجرای انبار اذوقه جزیره خارگ دارد و امیدواریم که زمین هر چه سریعتر تخصیص یابد.

شهردار جزیره خارگ خاطرنشان کرد: طبق صورت جلسات و توافقتامه‌های صورت گرفته بین دستگاه‌های اجرایی بخش ویژه خارگ، به محض تخصیص زمین عملیات اجرایی این پروژه آغاز خواهد شد.

وی افزود: نیازهای اهالی شریف جزیره خارگ کاملا شناسایی شده است و در حوزه‌های مختلف در حال تعریف یا اجرای پروژه هستیم، صرفه جویی بالایی در اجرای پروژه عمرانی در شهر خارگ خواست ما بوده و این موضوع بصورت مستمر در حال رصد است.

صفایی تصریح کرد: بهسازی و نوسازی معابری عمومی با تعریف پروژه‌های مختلف با رعایت اصول صرفه جویی در حوزه شهری جزیره خارگ در حال انجام است.

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/100833