کد خبر: 100826 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 مرداد 1397 - 08:16
استاندار بوشهر:
طرح‌های متعدد عمرانی در استان بوشهر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

اتحاد خبر: استاندار بوشهر گفت: در هفته دولت امسال طرح‌های متعدد عمرانی در استان بوشهر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

اتحاد خبر: عبدالکریم گراوند عصر چهارشنبه در نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزری انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی در راستای توسعه استان صورت گرفته و طرح‌های مهمی در دست اجرا است.

طرح‌های متعدد عمرانی در استان بوشهر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش مهر، وی از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح و پروژه مهم در استان بوشهر در هفته دولت خبر داد و بیان کرد: بهره‌برداری و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی و اجرای برنامه‌های متعدد از جمله برنامه‌های هفته دولت است.

استاندار بوشهر از تلاش ویژه برای توسعه نشاط و امیدآفرینی در جامعه خبر داد و ادامه داد: رفع مشکلات مردم باید اولویت همه مسئولان باشد و باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت و رفع مشکل مردم استفاده شود.

وی با بیان اینکه فضای وحدت و همدلی در استان بوشهر حکم‌فرما است، تصریح کرد: برخی از مشکلات مردم مربوط به مسائل مدیریتی است که مسئولان در هر بخشی که حضور دارند باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

گراوند خواستار تلاش بیشتر مسئولان برای حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم شد و با تاکید بر تقویت اتحاد و وحدت اقشار مختلف جامعه خواستار عزمی جدی برای رفع مشکل و تامین نیازهای مردم شد.

وی با بیان اینکه تهدیدهای موجود در کشور باید تبدیل به فرصت برای خدمت‌رسانی به مردم شود، افزود: باید با اتحاد و همدلی در زمینه رفع مشکلات مردم گام برداریم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/100826