کد خبر: 100810 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 مرداد 1397 - 11:46
به همراه جشن ازدواج آسمانی؛
اجرای نمایشنامه خوانی طنز با هنرمندی گویندگان رادیو شهریاران موج دشتستان در برازجان برگزار گردید

اتحاد خبر: اجرای نمایشنامه خوانی طنز با هنرمندی گویندگان رادیو شهریاران موج دشتستان در برازجان برگزار گردید. به گزارش «اتحاد خبر»؛ بانو بوستانی، مجری برنامه و مدیر انجمن شهریاران گفت: هنر نمایشنامه خوانی مدتی است که در سراسر ایران اجرا می شود. در برازجان نیز نمایش "به خاطر مروارید" به کارگردانی آقای داوود جان امیری را برای اولین بار به روی صحنه ...

اتحاد خبر-زهره عرب: اجرای نمایشنامه خوانی طنز با هنرمندی گویندگان رادیو شهریاران موج دشتستان و به همت انجمن گویندگی شهریاران سه شنبه 23 مرداد ماه در برازجان برگزار می شود.

به گزارش «اتحاد خبر»؛ به همراه این مراسم جشن ازدواج آسمانی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به همت اداره ورزش و جوانان دشتستان، امور بانوان فرمانداری دشتستان و انجمن شهریاران نیز برگزار شد.

بانو بوستانی، مجری برنامه و مدیر انجمن شهریاران گفت: هنر نمایشنامه خوانی مدتی است که در سراسر ایران اجرا می شود. در برازجان نیز نمایش "به خاطر مروارید" به کارگردانی آقای داوود جان امیری را برای اولین بار به روی صحنه بردیم. و اینک نیز با اجرای نمایشنامه خوانی طنزنوشته ها و داستان های نویسنده و هنرمند دشتستانی آقای علیرضا احمدی خرم در خدمت مردم عزیز دشتستان هستیم.


وی ضمن تشکر از ریاست شورای اسلامی شهر برازجان ادامه داد: انجمن شهریاران افتخار دارد تا اجرای نمایشنامه های طنز را با حضور گرم و استقبال کم نظیر مردم برگزار نماید.

در ادامه نمایشنامه های "موتورسواری دولا دولا نویمو" با گویندگی "محمدرضا شعبانی" و نویسندگی «علیرضا احمدی خرم»؛ "بیو تا فالت بگیرم"، با گویندگی "رویا شیخی"، "ابوالفضل متوسلی" و "نسرین مظفری"؛ "ماجرای خواستگاری غلو"، با گویندگی "ابوالفضل متوسلی"، "محمدرضا شعبانی"، "رویا شیخی"، "اشکان عبداللهی"، "نسرین مظفری" و "حمیده مظفری"؛ "اندر تعارفات روزمره" با گویندگی "ابوالفضل متوسلی"، "اشکان عبداللهی"، "محمد بوستانی" و "حمیده مظفری"؛ و "بخشکی ای شانس" با گویندگی "ابوالفضل متوسلی" اجرا گردید.

در حاشیه این مراسم تقدیر از 6 عروس و داماد که با مهریه های پایین ازدواج کرده بودند توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان صورت گرفت؛ همچنین "سعید بخت" نوازنده و خواننده دشتستانی به اجرای موسیقی پرداخت.

 

به گزارش «اتحاد خبر»؛ در پایان مراسم از هنرمندان و گویندگان انجمن شهریاران با اهدای لوح تقدیر و کتاب و با دعوت از هنرمندان و پیشکسوتان دشتستان "محمد رحیمی"، "رحیم کاویانی"، "علی زیارتی"، مینا معتمدی خواه" تقدیر شد.

 

محمد رحیمی، هنرمند و بازیگر طنز پیشکسوت ضمن تشکر از بچه های تیم رادیویی شهریاران اظهار داشت: از دید من کار رادیویی بسیار سخت تر از کار در تلویزیون و سینما است.

 

وی با اشاره به جمله ی ماندگار "تنها صداست که می ماند"، دشواری کار رادیویی به این خاطر است که در نمایشنامه رادیویی باید تمام حس و پیام کار را از طریق صدا به مخاطب انتقال داد و این کار بسیار سختی است، اما در تلویزیون توسط حرکات دست و میمیک چهره بخشی از کار انتقال حس انجام می گیرد.

تصاویر اختصاصی «اتحاد خبر» از اجرای نمایشنامه خوانی طنز در برازجان (1)

تصاویر اختصاصی «اتحاد خبر» از اجرای نمایشنامه خوانی طنز در برازجان (2)

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/100810