کد خبر: 100803 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 مرداد 1397 - 10:53
استاندار بوشهر:
پوشش شبکه‌های ارتباطی استان بوشهر نیازمند سازماندهی و ارتقا است

اتحاد خبر: استاندار بوشهر خواستار بهبود ارتباطات در جم و خارگ شد و گفت: در استان بوشهر، پوشش شبکه‌های ارتباطی به ویژه در جاده‌ها نیازمند سازماندهی و ارتقا است.

اتحاد خبر: عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در نشست با معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به سفر این هفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان بوشهر اظهار داشت: از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای این سفر تشکر می‌کنم که با وجود مشغله، دو روز کاری را به استان بوشهر اختصاص دادند.

پوشش شبکه‌های ارتباطی استان بوشهر نیازمند سازماندهی و ارتقا است

به گزارش مهر، وی بیان کرد: در راستای همگرایی و هم افزایی با مدیران شهرستانی و  تنظیم برنامه توزیع اعتبارات، نشست‌های شورای برنامه‌ریزی و توسعه در ۱۰ شهرستان استان برگزار کردیم.

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت ارتباطات و اینترنت در فضای کنونی تصریح کرد: امروزه مباحثی همچون اینترنت، مخابرات و شبکه های ارتباطی جزء نیازهای اولیه جامعه محسوب می شود و می طلبد که شرایط برای این امر مهم فراهم شود.

گراوند با بیان اینکه سیستم های ارتباطی نقش مثبتی در جامعه دارند، خاطرنشان کرد: برای انجام همه امور مربوط به برنامه ریزی و توسعه نیازمند، ارتقا سیستم های ارتباطی و مخابراتی هستیم.

استاندار بوشهر با اشاره به وضعیت پوشش شبکه های ارتباطی در استان بوشهر گفت: در استان بوشهر، پوشش شبکه‌های ارتباطی به ویژه در جاده ها نیازمند سازماندهی و ارتقا است ضمن اینکه وضعیت شبکه های ارتباطی در جزیره خارگ و شهرستان جم هم باید بهبود یابد.

وی ادامه داد: انتظار داریم در سفر وزیر ارتباطات به استان بوشهر، موضوع پوشش شبکه های ارتباطی در استان به ویژه جاده ها و جزیره خارگ وشهرستان جم ارتقا یابد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/100803