کد خبر: 100799 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 مرداد 1397 - 10:20
به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان؛
مسئولان گناوه با آزادگان سرافراز دیدار کردند

اتحاد خبر: به مناسبت سالروز ورود اولین گروه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، مسئولان گناوه در منزل آزاده سرافراز علی سلطان پناهی با وی دیدار کردند.

اتحاد خبر: سید علی پاک‌نژاد فرماندار گناوه صبح چهارشنبه در این دیدار اظهار داشت: سالروز ورود آزادگان در ۲۶ مرداد ماه بسیار خجسته و مبارک است و یکی از اتفاقات مهم و برگ زرینی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است.

مسئولان گناوه با آزادگان سرافراز دیدار کردند به گزارش مهر، وی افزود: به هر نحوی باید این روز مهم را  با برپایی مراسم تجلیل، دیدار با آزادگان و رسیدگی به مشکلات آنها ارج نهیم.

 پاک نژاد گفت: بازگویی خاطرات دوران اسارت توسط آزادگان برای درک شرایط زمان اسارت در جامعه امروزی بسیار ضروری است و فرزندان ما باید بدانند که این انقلاب با چه زحمت ها و مشقت هایی رقم خورده است. 

فرماندار گناوه اظهار کرد: اگر صبر، شکیبایی  و ارتباط نزدیک شهدا، اسرا و رزمندگان با خداوند نبود، امنیت کنونی در کشور ما حاصل نمی شد. 

آزاده سرافراز علی سلطان پناهی نیزدر این جمع صمیمی به بیان خاطره های ارزشمندی از دوران اسارت پرداخت. 

سلطان پناهی عنوان کرد: اسارت در اردوگاه‌های عراق علاوه بر اینکه محدودیت‌های مذهبی و مبتلا  شدن به بیماری‌های مختلف بر اثر ضرب و شتم  آنها را بهمراه داشت، باعث برقراری ارتباط معنوی بسیار نزدیک با خدا می شد لذا جوانان ما باید قدر انقلاب را بدانند و پیرو رهنمودهای ولایت فقیه باشند. 

آزاده سرافراز علی سلطان پناهی در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵، منطقه آبادان توسط نیروهای بعثی عراق به اسارت گرفته شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/100799