کد خبر: 100764 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 مرداد 1397 - 11:38
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر:
۳۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مناطق محروم استان بوشهر اختصاص یافت

اتحاد خبر:مهرداد ستوده صبح امروز در نشست با مسئولان بنیاد علوی و بانک سینا با تاکید بر  تحقق ظرفیت‌های اشتغال‌زایی روستایی و مناطق محروم اظهار داشت: استان بوشهر با داشتن طولانی‌ترین ساحل در کرانه خلیج فارس ظرفیت مهمی در عرصه اشتغال و کارآفرینی فراهم کرده است.به گزارش اتحاد خبر،وی با اشاره به شناسایی ظرفیت‌های اشتغال‌زایی...

اتحاد خبر:مهرداد ستوده صبح امروز در نشست با مسئولان بنیاد علوی و بانک سینا با تاکید بر  تحقق ظرفیت‌های اشتغال‌زایی روستایی و مناطق محروم اظهار داشت: استان بوشهر با داشتن طولانی‌ترین ساحل در کرانه خلیج فارس ظرفیت مهمی در عرصه اشتغال و کارآفرینی فراهم کرده است.

به گزارش اتحاد خبر،وی با اشاره به شناسایی ظرفیت‌های اشتغال‌زایی روستایی استان بوشهر خاطرنشان کرد: طرح‌های اشتغال‌زایی نوار ساحلی  استان بوشهر دارای بیشترین ظرفیت است که این طرح‌ها در روستاها و نقاط مرزی و ساحلی عملیاتی می‌شود.

نتیجه تصویری برای مهرداد ستوده

 

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر آشنایی روستائیان با نحوه دریافت تسهیلات اعتباری اشتغال‌‌زایی گفت: اداره کل دفتر روستایی استانداری بوشهر با حضور در بخش‌های مختلف، روستائیان استان بوشهر را با مکانیزم دریافت تسهیلات ارزان قیمت اشتغال‌زایی آشنا کند.

ستوده با تاکید بر توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی تصریح کرد: براساس ظرفیت‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی در روستاها 31 میلیارد تومان تسهیلات اعتباری برای تحقق این مهم در استان بوشهر اختصاص یافته است.

وی، از بهره‌برداری 8 طرح  اشتغال‌زایی روستایی در استان خبر داد و بیان کرد: با افتتاح 8 طرح اشتغال‌زایی روستایی در استان بوشهر 40 فرصت شغلی در بافت روستایی استان بوشهر ایجاد شد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر توجه ویژه به طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی استان بوشهر خاطرنشان کرد: بنیاد علوی و بانک سینا در تخصیص اعتبارات اشتغال‌زایی به استان بوشهر  توجه ویژه‌ای کند چراکه روستاهای استان از ظرفیت بالایی در طرح‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی برخوردار هستند.

تسنیم

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/100764