کد خبر: 100676 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 مرداد 1397 - 07:49
اختصاص ۱۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی و ورزشی در تنگستان‌

اتحاد خبر: سرپرست فرمانداری تنگستان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های عمران شهری گفت: برای تکمیل پروژه‌های شهر آباد تنگستان ۱۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.

اتحاد خبر: احمد دشتی بعدازظهر امروز در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی در شهر آباد تنگستان اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌های تنگستان قرار دارد.

بوشهر| اختصاص 10 میلیارد ریال پروژه عمرانی و ورزشی در تنگستان‌

به گزارش تسنیم، وی افزود:  امسال برای اجرای 105 پروژه عمران شهری و روستایی110 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

سرپرست فرمانداری تنگستان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های عمران شهری گفت: برای تکمیل پروژه‌های شهر آباد تنگستان  10 میلیارد ریال اختصاص یافت.

وی با اشاره به اجرای پروژه ورزشی در شهر آباد تنگستان بیان کرد: زمین ورزشی شهر آباد  چند سالی است که شورای شهر و شهرداری آباد  اجرا  شده است  که فاز نخست آن به زودی تکمیل می‌شود.

سرپرست فرمانداری تنگستان از اختصاص 7 میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه شهر آباد خبرداد و تصریح کرد: با پیگیری شهرداری  و شورای شهر آباد وحمایت‌های نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس  شورای اسلامی برای تکمیل استادیوم ورزشی شهر آباد اعتباری  افزون بر 7 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی  به آن اختصاص داده شده است.

دشتی از آغازعملیات اجرایی استادیوم ورزشی آباد درهفته دولت خبر داد افزود:  با توجه  به  مسافت زمین استادیوم ورزشی  آباد  با  تامین زیر ساختهای آب و برق مقرر شد که هزینه راه، آب و برق  این استادیوم از محل اعتبارات شهرداری آباد تامین شود‌.

وی افزود: انتظار داریم فاز  نخست این استادیوم در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مورد بهره برداری قرار گیرد‌.

دشتی از  اسفالت کوچه و معابر شهر آباد خبردادو بیان کرد:زیر سازی و جدول گذاری  کوچه و معابر شهرآباد به مساحت بیش از 7 هزار متر مربع و با اعتباری افزون بر 3 میلیارد ریال در حال انجام است که درهفته دولت مورد بهر برداری قرار می‌گیرد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/100676