کد خبر: 100655 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 مرداد 1397 - 10:01
با 5 رای موافق:
اولین شهردار بومی شهر دالکی انتخاب شد

اتحاد خبر: رییس شورای شهر دالکی در گفتگو با اتحاد خبر گفت: شورای شهر دالکی طی چند جلسه به صورت کارشناسی به موضوع انتخاب شهردار پرداخت، که در نهایت مجموعه شورا با تجزیه و تحلیل و کارشناسی به این نتیجه رسیدند که یک نیروی بومی را به عنوان شهردار انتخاب نمایند. به گزارش "اتحاد خبر"، عباس تدین اظهار داشت:  با توجه به اینکه شهر دالکی تا به امروز شهردار ...

اتحاد خبر: شورای شهر دالکی، مهندس عباس جاودانی را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کرد.

به گزارش "اتحاد خبر"، رییس شورای شهر دالکی در گفتگو با اتحاد خبر ضمن اعلام این خبر گفت: در نشست انتخابی شب گذشته شورای اسلامی شهر دالکی، از میان 6 گزینه مطرح برای شهرداری این شهر، عباس جاودانی با کسب 5 رای موافق به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب گردید.


عباس تدین افزود: شورای شهر دالکی طی چند جلسه به صورت کارشناسی به موضوع انتخاب شهردار پرداخت، که در نهایت مجموعه ی شورا با تجزیه و تحلیل و کارشناسی به این نتیجه رسیدند که یک نیروی بومی را به عنوان شهردار انتخاب نمایند.

وی با اشاره به مزایای انتخاب شهردار بومی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهر دالکی تا به امروز شهردار بومی نداشته است این شورا تصمیم گرفته با در نظر گرفتن تمام موارد از یک نیروی بومی باتجربه برای تصدی شهرداری استفاده نماید که سرانجام از بین 6 گزینه، توانستیم یکی از دو گزینه بومی با تجربه بالاتر و سابقه شهردار بودن را انتخاب نماییم.

رییس شورای اسلامی شهر دالکی ضمن تقدیر و تشکر از پنج گزینه ی دیگر که ارائه برنامه نمودند از همه ی اقشار جامعه خواست تا شهردار جدید و شورا را در اجرای وظایف محوله یاری و همکاری نمایند تا شاهد توسعه و آبادانی هر چه بیشتر این شهر باشیم.

گفتنی است، عباس جاودانی دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری، و همچنین شهردار سابق شهر اهرم می باشد، وی همچنین ریاست اداره فرهنگ و ارشاد تنگستان را در کارنامه خود دارد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/100655