کد خبر: 100568 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 مرداد 1397 - 14:08
پیام تبریک دبير كل سازمان عدالت و آزادي ايران به مناسبت جشن هزارگان اتحاد جنوب

اتحادخبر: دبير كل سازمان عدالت و آزادي ايران در پیامی انتشار هزارمین شماره اتحاد جنوب را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح می باشد: "جناب آقاي صابري مدير مسئول فرهيخته نشريه اتحادجنوب/ باسلام؛ چه زيباست برپايي جشن هزارمين هفته انتشار نشريه اي كه بيست سال چو شمع ایستاده بي آنكه از آتش بترسد. خبرنگاران و روزنامه نگاران با نشر آگاهي در جامعه...

اتحادخبر: دبير كل سازمان عدالت و آزادي ايران در پیامی انتشار هزارمین شماره اتحاد جنوب را تبریک گفت.

 

متن پیام بدین شرح می باشد:

 

"جناب آقاي صابري
مدير مسئول فرهيخته نشريه اتحادجنوب

 
باسلام؛

 
چه زيباست برپايي جشن هزارمين هفته انتشار نشريه اي كه بيست سال چو شمع ایستاده بي آنكه از آتش بترسد.


خبرنگاران و روزنامه نگاران با نشر آگاهي در جامعه، مسير بر سنگلاخ دستيابي به حكمراني خوب را براي حاكمان ناگزير مي كنند، روزنامه نگاراني كه با ورود به خفاياي سياست، امر سياسي را بر آفتاب افكنده و آن را در معرض ديد و قضاوت افكار عمومي قرار مي دهند آنها دموكراسي را از غلتيدن به دام انتزاعات مي رهانند و بهانه اي براي واقع گرايي سياسي، اجتماعي و اقتصادي هستند.


هزار نكته باريكتر از مو در هزارمين هفته *"اتحادجنوب"* نهفته است كه در اين مجال و مقال فرصت پرداختن به آن نيست؛ بلكه اكنون بايد فرصتي دست مي داد تا براي عرض شادباش و خداقوت به آنان كه جانانه  پاي آگاهي مردم ايستاده اند، به خطه  فرهيختگان دشتستان مي آمدم كه شوربختانه ميسر نشده؛ اما صميمانه ترين شادباش هاي بنده و اعضاي سازمان عدالت و آزادي ايران اسلامي را به مناسبت اين رويداد فرخنده و اميدبخش پذيرا باشيد.


روزهاي افتخار و سربلندي تان پايدار باد.

مهدي مقدري
دبير كل سازمان عدالت و آزادي ايران"

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/100568