کد خبر: 100548 ، سرويس: استان خوزستان
تاريخ انتشار: 18 مرداد 1397 - 11:35
جدال استقلال خوزستان و پرسپولیس در غدیر/ویسی و پورموسوی به هم رسیدند

اتحاد خبر: استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف پرسپولیس می رود، تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و فولاد برگزار کننده داربی خوزستان هستند و نفت آبادان رو در روی پدیده قرار می گیرد.

اتحاد خبر: هفته سوم لیگ فوتبال کشور از فردا، پنج شنبه به مدت دو روز برگزار می شو که استقلال خوزستان در روز نخست میزبان پرسپولیس است و نفت مسجدسلیمان در روز دوم در داربی خوزستان به مصاف فولاد می رود و نفت آبادان میهمان پدیده است.

استقلال خوزستان – پرسپولیس
استقلال خوزستان که امسال با تیمی متحول شده پا به لیگ برتر گذاشته است در هفته دوم علی رغم این که تا دقیقه 90 بازی را با نتیجه یک بر صفر از تیم پدیده برده بود با دریافت دو گل بازنده این دیدار شد؛ تجربه کم و از دست رفتن آرامش تیم در دقایق پایانی از عوامل باخت آبی ها در این دیدار بود. یزدی برای این هفته تیمش را از نظر روحی روانی آماده تر کرده است تا بتوانند بازی قابل قبولی برابر پرسپولیسی که اکنون به تنهایی صدرنشین لیگ است، انجام دهند.
پرسپولیس نیز که هفته گذشته با سه گل فولادخوزستان را شکست داد، این هفته با روحیه خوب در اهواز رو در روی استقلال خوزستان قرار می گیرد؛ پرسپولیس از نظر مهره، تجربه و روحیه نسبت به شاگردان یزدی در شرایط خیلی بهتری قرار دارد ولی آن چه فوتبال را جذاب کرده، غیرقابل پیش بنی بودن آن است.
استقلال خوزستان از ساعت 20:30 روز پنج شنبه میزبان پرسپولیس است.
نفت مسجدسلیمان - فولاد
نفتی ها که هفته گذشته در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2 بر صفر برابر پارس جنوبی تن به شکست دادند، به نتیجه گیری برابر فولاد و جبران آن شکست، بسیبار امیدوارند. نفت که تجربه تلخ اولین سال حضور در لیگ برتر را دارد، به هیچ عنوان نمی خواهد در این فصل و در دومین حضور در لیگ برتر آسانسوری عمل کند و به همین دلیل از همین هفته های نخستین لیگ به دنبال عملکردی قابل قبول است.
فولاد هم که هفته گذشته شکست سنگینی را برابر پرسپولس متحمل شد، این هفته با انگیزه جبران در داربی خوزستان به مصاف نفت مسجدسلیمان می رود. فولاد فصل گذشته را هم چندان خوب آغاز نکرد ولی کم کم با هماهنگ شدن بازیکنان، نتایج بهتری را کسب کرد، هرچند که در اواخر فصل جایگاه دومی خود را از دست داد. فارغ از این که دو تیم هفته گذشته برابر حریفان خود شکست خورده اند، این هفته داربی خوزستان و تقابل ویسی و پورموسوی که در استقلال خوزستان با یکدیگر همکار بوده اند، جذاب و دیدنی خواهد بود.
نفت مسجدسلیمان از ساعت 20:30 روز جمعه در ورزگاه شهید بهنام محمدی به مصاف فولاد می رود.
پدیده – نفت آبادان
نفت که هفته گذشته در دقایق پایانی از شکست برابر ماشین سازی گریخت و بازی را به تساوی کشاند، این هفته باید رو در روی پدیده ای قرار بگیرد که هفته قبل استقلال خوزستان را شکست داده و باانگیزه است.
نفت آبادان هم که امسال تغییرات بسیاری در کادرفنی و ترکیب خود داشته است، برای هماهنگ شدن نیاز به زمان دارد. سرجیو به تیمش و کسب نتایج خوب با آبادانی ها بسیار امیداور است و نفت اگر بتواند روز جمعه به اولین برد خود در این فصل دست پیدا کند، مطمئنا در ادامه بازی های بهتری را می توان از این تیم دید.
نفت آبادان از ساعت 20 روز جمعه میهمان تیم پدیده است.
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/100548