کد خبر: 100514 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 مرداد 1397 - 15:22
مدیرکل کمیته امداد امام استان بوشهر:
سطح مشارکت مردم استان در برنامه های کمیته امداد از متوسط کشوری بالاتر است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: سطح مشارکت مردم استان در برنامه های کمیته امداد از متوسط کشوری بالاتر است و هر اندازه مشارکت مردم در برنامه های کمیته امداد بیشتر شود، فقر کمتر می شود.مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار ضمن تبریک این روز...

اتحاد خبر - ثریا شیری: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار ضمن تبریک این روز، اظهار داشت: به هر اندازه که خبر و خبررسانی با کیفیت مناسب انجام شود و خبر با کیفیت در اختیار مردم قرار داده شود زمینه اعتماد مردم فراهم می شود.

نتیجه تصویری برای مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر
احمد لطفی بیان داشت: خبرنگاران نه تنها وظیفه ذاتی خود را در حوزه خبر رسانی انجام می دهند بلکه به عنوان یک خیر رسانه با کمیته همکاری می کنند.
لطفی با تاکید بر اینکه نیاز امروز جامعه، کار بر روی بافت های اجتماعی است تا محبت و مودت در جامعه بیشتر شود، گفت: بسیاری از آسیب های موجود در جامعه از مشکلاتی است که در خانواده وجود دارد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ضمن تشکر از همکاری رسانه ها، اظهار داشت: در حوزه رسانه نگاه به کمیته امداد نگاه زیبایی است و در هر بخش از برنامه های ما که نقد وجود دارد، خبرنگاران با نگاه نقادانه به موضوع نمی‌پردازند.
وی با اشاره به اینکه زمینه مشارکت افراد در کمیته فراهم شده است، افزود: رویکرد خانواده های تحت پوشش کمیته از نگاه صرف حمایتی و خدماتی خارج شده و این حاصل کار رسانه است.

احمد لطفی با تاکید بر اینکه سطح مشارکت مردم استان در برنامه های کمیته امداد از متوسط کشوری بالاتر است، گفت: باید زمینه ایجاد شود که مردم بر اساس رسالت دینی که دارند مشارکت داشته باشند و هر اندازه مشارکت مردم در برنامه های کمیته امداد بیشتر شود، فقر کمتر می شود.

لطفی افزود: بیش از 60 درصد افراد تحت پوشش، زنان سرپرست خانوار هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: در سال ۹۷ قرار است کار بزرگی انجام شود و آن احداث بیش از 1000 واحد مسکن روستایی در بیش از 300 روستای استان است که از روز ولادت امام رضا(ع) شروع شده است.
وی خاطرنشان ساخت: این کار، بصورت مشترک بین کمیته امداد حضرت امام، سپاه پاسداران،  ستاد اجرایی فرمان امام و مشارکت خیرین صورت می‌گیرد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/100514