کد خبر: 100500 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 مرداد 1397 - 08:49
پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر دالکی به مناسبت روز خبرنگار

اتحاد خبر:بشر امروز بیش از گذشته پیگیر دانستن و آگاه شدن است و کسب اطلاعات روزانه به یکی از نیازهای اساسی افراد جامعه تبدیل شده است....

اتحاد خبر:بشر امروز بیش از گذشته پیگیر دانستن و آگاه شدن است و کسب اطلاعات روزانه به یکی از نیازهای اساسی افراد جامعه تبدیل شده است.

اصحاب رسانه به عنوان بازوان توانمند و سازنده نهادهای مختلف ترسیم گر رخدادهای مهمی در سالیان اخیر بوده اند و نقدهای آنان نیز راهگشای سازمان ها و نهادها برای عبور از گردنه های سخت و دشواری های مسئولیت می باشد.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزید وظیفه و وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند.

هفدهم مرداد ماه بهانه ای برای تقدیر از تلاشهای ارزنده خبرنگاران و اصحاب رسانه و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی است که صادقانه و دلسوزانه در این راه جان خود را فدا کرد.

و اینک ای خبرنگار، شاید هنوز عده ای نقش و قلمت را چندان نشناسند و با ارزش و اهمیت کار تو که رسالتی بس عظیم است آشنا نباشند ولی من نیک می دانم که خبرنگار یعنی گذشتن از مرز خطر و خطرنگاری. چرا که خبرنگاران صادق، صدای مردم هستند و باید حامی مردم نیز باشند. خبرنگار مظلوم است و مظلومانه زندگی می کند اما تن به تطمیع مسئولان نداده و نخواهد داد. او تحقیر می شود و حرف می شنود اما همچنان سر بلند می کند و قلمش را هرگز نمی فروشد و آن را در راه روشن حق و حق نگاری به روی کاغذ می چرخاند.

اینجانب با پاسداشت تلاش اهل قلم در تمامی عرصه ها مجددا روز خبرنگار را تبریک گفته و برای اصحاب رسانه سربلندی و توفیق به همراه حق طلبی و نیک فرجامی را آرزو دارم.


عباس تدین
رییس شورای اسلامی شهر دالکی

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/100500