کد خبر: 100481 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 16 مرداد 1397 - 12:31
برترین های جشنواره فراغت بانوان بوشهری معرفی شدند

اتحاد خبر: مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: برترین های جشنواره فرهنگی ورزشی 'فراغت بانوان با ورزش' در بوشهر معرفی شدند.

اتحاد خبر: افسانه سیف زاده روز سه شنبه در اختتامیه این دور از بازی ها گفت: جشنواره یاد شده ویژه زنان و دختران به همت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان و با همکاری هیات های ورزشی در مجموعه ورزشی شهید قادریان بوشهر برگزار شد.

 

به گزارش ایرنا، وی یادآور شد: در این جشنواره 120 نفر از بانوان و دختران بوشهری که نسبت های فامیلی درجه یک (مادر و دختر -خواهر با خواهر -خاله با خواهر زاده -عمه با برادر زاده -مادر بزرگ با نوه و دختر) در قالب گروه های 3 نفره در رشته های دارت ،طناب زنی، لی لی، یه قل دو قل ،بسکتبال و بدمینتون با یکدیگر رقابت کردند.
سیف زاده ادامه داد: در این رقابت ها محبوبه دادستان، جمیله عمادی و مریم شفیعی به عنوان تیم نخست معرفی شدند و بازیکنان رقیه غریبی، مریم باغبانی و نجمه فرهمندپور نیز به عنوان دومین تیم برتر معرفی شدند.
مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: حکیمه نیکفرجام، راضیه جمالی و مهدیه میرزا نیز تیم سوم این جشنواره لقب گرفتند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/100481