کد خبر: 100478 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 مرداد 1397 - 12:24
به همت سه بانوی جوان هنرمند:
نمایشگاه دست ساخته های هنری و نوستالژیک جادوی جاودان در برازجان /تصاویر اختصاصی
اتحاد خبر: نمایشگاه گروهی دست ساخته های هنری و نوستالژیک جادوی جاودان شامل آثار سه بانوی هنرمند افتتاح شد.به گزارش "اتحاد خبر"، این نمایشگاه شامل آثاری از سه بانوی هنرمند فریبا کرمی، نسرین اکبری منش، نجمه اکبری منش در آن شرکت داشته اند.فریبا کرمی در گفتگو با "اتحاد خبر" گفت: آثار ارائه شده در نمایشگاه شامل 72 تابلو در سبک های مختلف نماکاشی...

اتحاد خبر-زهره عرب: نمایشگاه گروهی دست ساخته های هنری و نوستالژیک جادوی جاودان شامل آثار سه بانوی هنرمند افتتاح شد.



به گزارش "اتحاد خبر"، این نمایشگاه شامل آثاری از سه بانوی هنرمند فریبا کرمی، نسرین اکبری منش، نجمه اکبری منش در آن شرکت داشته اند.

فریبا کرمی در گفتگو با "اتحاد خبر" گفت: آثار ارائه شده در نمایشگاه شامل 72 تابلو در سبک های کختلف نماکاشی، پتینه، آیینه های دست ساخته، نقاشی روی شیشه، مینا کاری، نقطه کوبی، جعبه های چوبی، زیور آلات، و کیف های چرم می باشد.

وی ادامه داد: برای برپایی این نمایشگاه از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان و شورای شهرستان دشتستان همکاری هایی صورت گرفته است.



کرمی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای نمایشگاه عنوان کرد: ایده ی نمایشگاه تقریبا از تابستان سال گذشته در ذهن من شکل گرفت که از همان زمان نیز شروع به کار و آماده سازی آثار نمودیم.

وی ابراز داشت: دوره ها و کلاس های آموزشی را در شیراز گذراندیم. من از شهر سعد آباد و و دو هنرمند دیگر که در ابن نمایشگاه با من همکاری داشته اند از شهر شیراز هستند.

این هنرمند جوان اظهار داشت: تعداد خیلی زیادی از آثار نما کاشی است و محور اصلی کار من نیز همین هنر می باشد که در بازدیدها استقبال خیلی زیادی از آن شده و بیشترین دنبال کننده را داشته است. بازدیدکنندگان معمولا در مورد آثار نماکاشی بسیار کنجکاو بودند و بیشتر سفارش هایی که می گرفتیم از همین آثار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این دومین نمایشگاه من است، قبلا یک نمایشگاه انفرادی در سعدآباد برگزار کردم که الان تعداد کارها بیشتر و به روزتر شده است.

فریبا کرمی ضمن بیان اهداف از برگزاری نمایشگاه گفت: تا آنجا که من اطلاع دارم چنین نمایشگاهی با ترکیب از هنرهای مختلف تا کنون در شهر برازجان برگزار نشده بود. یکی از اهداف ما در برپایی نمایشگاهی از دست ساخته های هنری، معرفی و عرضه ی هنر به علاقمندان آن بوده است و هدف دیگر نیز در مورد اشتغال زایی. زیرا من به صورت شخصی کار می کنم و در منزلمان یک کارگاه شخصی دارم و کار ساخت محصولات هنری را در خانه انجام می دهم.

وی تاکید کرد: زنان ما به راحتی و با امکاناتی که در دسترس دارند، می توانند به هنر موردعلاقه خود پرداخته و از این طریق به درآمدزایی برسند.

فریبا کرمی با شرح پیشینه ی کاری خود عنوان داشت: من در مقطع کارشناسی رشته معماری تحصیل کرده ام. حدود دو سال است که کارگاه دارم و به دور جدی و تخصصی هنر را دنبال می کنم.

گفتنی است، این نمایشگاه از دوشنبه 15 مرداد ماه تا پنجشنبه 18 مرداد ماه در سالن اداره تبلیغات اسلامی برقرار می باشد و ساعات بازدید از 18 تا 22 می باشد.




















































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/100478