کد خبر: 100454 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 16 مرداد 1397 - 08:20
بیرانوند؛ آخرین بچه طلاق برانکو

اتحاد خبر: بیرانوند در دو بازی پرسپولیس به عنوان نیمکت نشین حضور پیدا کرد.

اتحاد خبر: بازی دوم پرسپولیس هم با نیمکت‌نشینی علیرضا بیرانوند گذشت و حالا برانکو در مورد گلر اصلی این تیم در دیدار سوم با استقلال خوزستان می‌گوید: «دروازه‌بان اصلی‌ام را درطول هفته انتخاب خواهم کرد.» این یعنی ممکن است بوژیدار رادوشوویچ پاداش گل نخوردن در دو مسابقه اول فصل برابر پدیده و فولاد را دریافت کند و در مصاف با استقلال خوزستان هم گلر فیکس سرخپوشان باقی بماند.

به گزارش خبرآنلاین، در هیمن راستا دیروز برخی خبرگزاری‌ها در این مورد خبر قطعی منتشر کردند و نوشتند بازی پنجشنبه با استقلال خوزستان را هم رادو آغاز خواهد کرد. شاید هیچ‌کس انتظار نداشت درخشان‌ترین ستاره تیم‌ملی در جام‌جهانی، در بازگشت به پرسپولیس تبدیل به یک نیمکت‌نشین شود، اما این اتفاق در مورد بیرانوند رخ داده؛ آنچه معلوم نیست تا کی ادامه خواهد داشت.

البته بیرانوند فعلا قافیه را نباخته و در هر دو بازی واکنش‌های مثبت و دوستانه‌ای روی نیمکت داشته است. او در پایان همین دیدار با فولاد هم به زمین رفت و به همه بازیکنان اصلی، خصوصا گادوین منشا تبریک گفت، اما سوال این است که بیرانوند تا چه زمانی می‌تواند نقش «نیمکت‌نشین خوب» را بازی کند؟

در این مورد فضا زمانی رو به التهاب رفت که بیرانوند بعد از جام‌جهانی در چند جلسه تمرینی اول سرخپوشان حاضر نشد و برانکو هم به‌سرعت نسبت به این مسئله واکنش نشان داد. سرمربی پرسپولیس دو بار در جمع خبرنگاران گفت: «دوره استراحت ملی‌پوشان به پایان رسیده و انتظار داریم بیرانوند در تمرینات حاضر شود.» اما باز هم خبری از علیرضا نشد تا برانکو لحنش را تندتر کند.

وقتی خبرنگاران به ایوانکوویچ یادآوری کردند که بیرانوند پیشنهاد دارد و ممکن است به‌همین دلیل از حضور در تمرینات خودداری کرده باشد، مربی کروات گفت: «من هم پیشنهاد دارم، اما می‌بینید که در تمرین حاضر هستم.» از همان زمان می‌شد حدس زد این جمله برانکو برای بیرانوند گران تمام خواهد شد. بیرو 24 ساعت بعد از این مصاحبه با باشگاه تفاهم کرد و به تمرینات برگشت، اما حالا دو بازی اول فصل را از دست داده و معلوم نیست این روند تا چه زمانی ادامه داشته باشد.

برانکو پارسال سر ماجرای محسن مسلمان به‌وضوح نشان داد که تحت هیچ شرایطی از اصولش کوتاه نمی‌آید. مسلمان در آن مقطع از خودش به‌عنوان «بچه طلاق» یاد کرد و حالا باید دید بیرانوند هم به‌همین سرنوشت دچار می‌شود یا نه. البته سابقه بیرانوند اصلا شبیه مسلمان نیست و گفته می‌شود سرمربی سرخپوشان هم علاقه قلبی زیادی به او دارد. بنابراین انتظار می‌رود با بردباری بیشتر، این مقطع هم سپری شود و بیرو به ترکیب اصلی قرمزها برگردد.

تداوم احتمالی نیمکت‌نشینی بیرانوند در پرسپولیس به ویژه از این جهت باعث نگرانی است که سرخپوشان فقط سه بازی دیگر تا مصاف مرگ و زندگی با الدحیل فاصله دارند. پرسپولیس بعد از ملاقات با استقلال خوزستان، نفت مسجد سلیمان و نفت آبادان باید بازی رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند.

قهرمان قطر شاید قدرتمندترین تیم فعلی غرب آسیا باشد و طبعا بیرانوند می‌تواند گزینه بهتری برای حضور مقابل این تیم به‌شمار بیاید. در این صورت بیرانوند حتما باید قبل از دیدار با دحیل در چند مسابقه به میدان برود و در شرایط بازی قرار گیرد. مگر اینکه برانکو نقشه دیگری داشته باشد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/100454