کد خبر: 100412 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 15 مرداد 1397 - 09:57
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
بخش دیالیز بیمارستان 17 شهریور برازجان بهسازی می شود

اتحاد خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بازدید از بخش دیالیز بیمارستان 17 شهریور برازجان، از بهسازی این بخش در آینده ای نزدیک خبر داد. به گزارش اتحاد خبر به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید گنجی برازجان، عصر یکشنبه دکتر سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، بصورت سرزده از بخش دیالیز بیمارستان 17 شهریور برازجان بازدید کرد...

اتحاد خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بازدید از بخش دیالیز بیمارستان 17 شهریور برازجان، از بهسازی این بخش در آینده ای نزدیک خبر داد.


به گزارش اتحاد خبر به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید گنجی برازجان، عصر یکشنبه دکتر سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، بصورت سرزده از بخش دیالیز بیمارستان 17 شهریور برازجان بازدید کرد.


دکتر کشمیری در حاشیه این بازدید اظهار داشت: بهسازی مراکز بهداشتی و درمانی از برنامه های دانشگاه علوم پزشکی بوده و تلاش کرده ایم بسیاری از مراکز بهداشتی و درمانی را بهسازی یا نوسازی کنیم.


وی افزود: ساختمان جدید بیمارستان 17 شهریور برازجان در حال احداث است که انشاالله با اتمام  کار و بهره برداری از آن، شاهد تسهیل شدن خدمت رسانی به بیماران شهرستان خواهیم بود.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از بهسازی بخش دیالیز بیمارستان 17 شهریور خبر داد و گفت: انشاالله در آینده ای نزدیک تمهیدات لازم جهت رفع مشکل بیماران و بهسازی بخش دیالیز بیمارستان 17 شهریور برازجان اتخاذ خواهد شد.

 


دکتر کشمیری در این بازدید سرزده، با بیماران حاضر در این بخش گفتگو کرده و در جریان آخرین وضعیت و مشکلات آنها قرار گرفتند.

 لازم به ذکر است در این بازدید دکتر بیژنی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه  و همچنین  مهندس حسینی مدیر منابع فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی دکتر کشمیری را همراهی می کردند./د

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/100412