کد خبر: 100351 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 14 مرداد 1397 - 08:26
نقش کی‌روش در تراکتوری شدن مسعود و اشکان
اتحاد خبر: مالک فعلی تراکتورسازی تبریز که سال‌ها مالک تیم کم‌طرفدار گسترش فولاد بود، حالا تحت تأثیر پرشور‌ها اهداف بلندپروازانه‌ای را نشانه رفته است.
اتحاد خبر: مالک فعلی تراکتورسازی تبریز که سال‌ها مالک تیم کم‌طرفدار گسترش فولاد بود، حالا تحت تأثیر پرشور‌ها اهداف بلندپروازانه‌ای را نشانه رفته است.

به گزارش خبر ورزشی؛ راست و دروغش گردن راوی. البته راوی قصه ما تا امروز هر چه گفته درست بوده و این بار هم به او اعتماد می‌کنیم. او می‌گوید: خود جان توشاک با مشاوره کارلوس کی‌روش به زنوزی، هدایت تراکتورسازی را برعهده گرفت!

 

زنوزی قبل از بستن قرارداد با توشاک، از کی‌روش مشاوره می‌گیرد و سرمربی اسبق رئال‌مادرید به مالک تراکتورسازی اوکی می‌دهد توشاک، که او هم سابقه هدایت رئال را دارد، گزینه بسیار خوبی برای تیمش خواهد بود.

 

این راوی ادامه می‌دهد: مسعود شجاعی و اشکان دژاگه نیز وقتی با پیشنهاد ۸۵۰هزار دلاری تراکتورسازی روبه‌رو می‌شوند بلافاصله با کی‌روش مشورت می‌کنند و سرمربی تیم ملی در آخرین روز قراردادش با فدراسیون به آن‌ها هم اوکی می‌دهد.

 

شجاعی و دژاگه به تیمی رفته‌اند که مالک آن در سال‌های اخیر حمایت خوبی از تیم ملی ایران داشته و هواپیمای اختصاصی تیم ملی را نیز در اختیار شاگردان کی‌روش گذاشته که سرمربی تیم ملی از او تشکر هم کرده بود.

 

با حضور این دو تراکتورسازی جان تازه‌ای خواهد گرفت و به یک رقیب جدی برای پرسپولیس که دو فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شد، تبدیل خواهد شد. برانکو که دو فصل پیاپی تیمش را قهرمان لیگ برتر کرده و محبوبیت زیادی بین هواداران پرسپولیس پیدا کرده و حتی از او به عنوان گزینه جانشینی کی‌روش در تیم ملی هم نام برده شد، حالا جبهه روبه‌روی خود را قوی‌تر از قبل می‌بیند.


تبریزی‌ها هم مثل ما شنیده‌اند قرارداد ۳ ساله اشکان دژاگه و تراکتورسازی درست مثل قرارداد ۳ ساله مسعود شجاعی و تراکتور ۸۵۰هزار دلار می‌ارزد، اما هنوز هیچ مقام مسئولی در باشگاه تراکتورسازی این مبلغ را تأیید نکرده است./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/100351