کد خبر: 100266 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 11 مرداد 1397 - 21:22
تصویب 1210 میلیارد ریال برای پروژه های عمرانی دشتستان در کمیته برنامه ریزی شهرستان؛
تصویب ۳۶۰ میلیارد ریال برای بخش آب و آبخیزداری دشتستان/ اعتبارات دشتستان در رتبه دوم استان

اتحادخبر: کمیته برنامه ریزی دشتستان به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اعضا تشکیل جلسه داد. به گزارش اتحادخبر؛  فرماندار دشتستان در ابتدای جلسه با قدردانی از مدیران دستگاه های اجرایی که ضمن جذب همه اعتبارات تخصیص یافته خود در دشتستان توانستند تعدادی از پروژه های عمرانی را...

اتحادخبر: کمیته برنامه ریزی دشتستان به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اعضا تشکیل جلسه داد.
 
به گزارش اتحادخبر؛  فرماندار دشتستان در ابتدای جلسه با قدردانی از مدیران دستگاه های اجرایی که ضمن جذب همه اعتبارات تخصیص یافته خود در دشتستان توانستند تعدادی از پروژه های عمرانی را به بهره برداری برسانند گفت:اعتبارات طرح های عمرانی مرحله اول توزیع شده شهرستان دشتستان، ۱۲۱۰میلیارد ریال می باشد که بین ۱۹ فصل عمرانی ، ۴۹ دستگاه اجرایی و پانصد پروژه توزیع شده است.
 
دکتر ارسلان زارع افزود: بیشترین سهم اعتبار عمرانی امسال با مبلغ ۳۶۰ میلیارد ریال به بخش آب و آبخیزداری اختصاص داده ایم و از این حیث در ردیف اول قرار دارد.
 
فرماندار دشتستان در ادامه گفت:پس از بخش آب،بخش عمران شهری، روستایی و عشایری با اعتبار حدود ۳۰۰میلیارد ریال جایگاه دوم دارد و رتبه سوم سهم اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای دشتستان  به بخش حمل و نقل عمومی با ۱۸۰میلیارد ریال تعلق گرفته است .
 
فرماندار دشتستان در بخشی دیگر از سخنان رویکرد اصلی کمیته برنامه ریزی برای توزیع اعتبارات، تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالاتر عنوان کرد.
 
رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان، همچنین بر تسریع در انجام مبادله موافقتنامه های طرح های عمرانی دشتستان توسط مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد.
 
دکتر علی درویشی معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر نیز گفت:در سنوات گذشته توزیع اعتبارات اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای عمدتاً بر مبنای دو شاخص جمعیت و مساحت صورت می گرفت که در سال جاری علاوه بر این دو شاخص مهم، شاخص محرومیت نیز مورد توجه بوده است.
 
مهندس حسین جازک دبیر کمیته برنامه ریزی دشتستان نیز گفت: اعتبارات شهرستان دشتستان با فاصله ی اندکی پس از شهرستان بوشهر رتبه دوم در استان بوشهر به خود اختصاص داده است.


لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/100266