کد خبر: 100159 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 09 مرداد 1397 - 11:36
بازدید مدیر کل امور عشایر استان بوشهر از پروژه های عمرانی شهرستان دشتستان+تصاویر

اتحاد خبر: مدیر کل امور عشایر استان بوشهر به همراه رئیس اداره امور عشایر دشتستان و همکاران استانی از عملیات اجرایی پروژه احداث راه عشایری چنیر بوشکان که با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان در حال اجرا است بازدید نموده و از نزدیک روند عملیات را مورد بررسی قرار دادند. به گزارش «اتحاد خبر»، در این بازدید از عملیات احداث آب انبار در مناطق عشایری نیز ...

اتحاد خبر: مدیر کل امور عشایر استان بوشهر به همراه رئیس اداره امور عشایر دشتستان و همکاران استانی از عملیات اجرایی پروژه احداث راه عشایری چنیر بوشکان که با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان در حال اجرا است بازدید نموده و از نزدیک روند عملیات را مورد بررسی قرار دادند.

 

به گزارش «اتحاد خبر»، در این بازدید از عملیات احداث آب انبار در مناطق عشایری نیز بازدید به عمل آمد‌.





 

فرهمند آقایی، مدیر کل امور عشایر استان بوشهر با اشاره اینکه در سالیان گذشته و همچنین سال جاری اعتبارات خوبی در راستای بهبود کیفیت زندگی عشایر استان تخصیص یافته ابراز امیدواری کرد با جذب اعتبارات بیشتر شرایط خوبی برای قشر مولد عشایر مهیا گردد.

علی رحیمی، رئیس اداره امور عشایر دشتستان نیز با اعلام اینکه اعتبارات خوبی از محل ارزش افزوده به اداره دشتستان تخصیص یافته ابراز امیدواری کرد با حمایت خوب فرماندار دشتستان، مدیر امور عشایر استان و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی سال جدید پروژه های خوب و تاثیرگذاری در حوزه های عشایری شهرستان به انجام برسد.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/100159