کد خبر: 100104 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 08 مرداد 1397 - 08:16
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد:
فراخوان اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان بوشهر

اتحاد خبر: مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر گفت: فراخوان اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان، از سوی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد. به گزارش «اتحاد خبر»؛ مازیار هوشمند افزود: فراخوان این جشنواره دقایقی پیش از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و از طریق ...

اتحاد خبر: مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر گفت: فراخوان اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان، از سوی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش «اتحاد خبر»؛ مازیار هوشمند افزود: فراخوان این جشنواره دقایقی پیش از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و از طریق سامانه متمرکز جشنواره های سراسر کشور به آدرس pressfestival.ir منتشر شد.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر تصریح کرد: علاقمندان به حضور در این جشنواره می توانند با ورود به بخش ثبت نام سامانه متمرکز، ضمن ثبت نام، نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند.

هوشمند با اشاره به اعلام آغاز و پایان ارسال آثار متقاضیان شرکت در جشنواره، افزود: مدت زمان ارسال مطالب دو ماه است، و علاقمندان می توانند از ۱۵ مرداد تا ۱۵ مهرماه سال جاری نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه جشنواره در روز ۲۳ آبان ماه و با حضور جمعی از مسئولین کشور و استان برگزار می‌شود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/100104